Rabu, 15 Disember 2010

BeRmULaNyA di SiNi.............. (-_-)

bismillah...
untuk permulaan, biarlah aku perkenalkan tentang diri aku dulu..
nama penoh aku SHARENA BADRULSHAM..
kwn2 biasenye memanggil aku ina or ina ice blend..!
aku boleh di kategorikan masih mude kerana umurku baru masuk 2Oan.. hehe.. 
aku dilahirkan di sebuah hospital yg diberi nama hospital besar kl..(HBKL)




                                                                lovely mom n dad...!! (-_*)




                                                                 wit my little boys...!



                                                                 akak tercyg... (-_-)


aku ade 5 adik beradik..!
dan aku merupakan anak ke-2..
aku juga punye seorg kakak yg comey dan 3 adik laki yg degil.. hehe...
anak manje..??
oohh... mungkin istilah itu x de dlm idop aku...
aku seorang yang sangat mudah tersentuh hatinye..(cpt touching gitu)
haha..!! tp aku jugak sngt cpt sejuk bile aku tgh marah...
sekarang aku menjadi pengusaha sejenis minuman yg diberi nama KITCHEN D'BLENZ..
hampir masuk thn ke 4 aku mengusahakannya...
mungkin minat aku ke arah sini..
dan atas sebab itulah aku tidak berminat utk continue study.. hehe...
mama x penah halang ape yg aku lakukan skrg...
alhamdullilah... aku sngt bersyukur dikurniakan ibu yg memahami aku...
luv u mama..!!
ermm.. ape lg ye nak dicerikan pasal aku..?
kawan..??
dulu aku punye ramai kawan.. (time sekolah dulu)
siap ade name group lg...
G.T.B.S....
tp skrg x lg..
masing2 sibok dgn hal masing2...
                                                                    zaman skola.. ;'D









aku juga punya seorang insan yg sangat istimewa dlm idop aku..
Hairul Anuar...
die lah buah aty pengarang jantong ku..
haha..!!.....
now, hampir masuk tahon yg ke lima perkenalan kami...!
alhamdulillah....
aku slalu berdoa moga kami disatukan dan kekal sampai akhir hayat...
cheewwaahh..!!
banyak sngt utk aku parkatakan tentang dirinya....
dan dengan ringkasnye,
die seorang yg sangat simple,sometimes mcm budak kecik, n sentiase cool bile kiteorang selisih phm..
hehe..
myb sbb aku yg klmkabot kot...
papepun..
always luv u...! ahakz..!! (-_-)


                                                                     

0 ulasan:

Catat Ulasan