Jumaat, 17 Disember 2010

cayew boodack baroo bewlajar.. (*_*)

yup.. banyak lg yg aku perlu belajar..!!
minat dan hobi aku sekarang tertulis kt sini pulak.
jadi sonok plak bile dok layan blog nie..
sampai terlupe sumenye..!
bley kate terlupe nk makan la kdg2x uh..
sehingge perot aku dah dok menyanyi lagu ape tuh..?? ala...
keroncong..?? haa..
iyela kot..
tp aku still x beganjak dr ngadap laptop kat dpn aku nie..
kuikuikui.. ;'D
insyaallah.. aku akan still mengupdate blog aku dr mase ke semase...!!
utk kwan baru sume..






buah cempedak nun kat luar pagar..
amik galah tulun laa tunjukkan..
saye nie budak baru je nk belajar ..
kalo salah, tulun le tunjukkan ye...   ='D

6 ulasan:

NuR HaFiZah Bt HaSnAN.....or FiZa RaIFizA.. berkata...

thannx ye...follow my blog...salam perkenalan...=)
nama sy hafizah tp kt facebook dikenali sbg fiza raifiza...call me fiza je k...

Un Phat Lee berkata...

selamat berblogging. XD

ShArEnA.... berkata...

FIZA: tq... really appreciate dat..!

ShArEnA.... berkata...

PHATLEE: thanks beb..!! (-_*)

sue. berkata...

slamat berbl0gging....na....c0mel je die..

eqinraren.blogspot.com berkata...

ehem ehem , saya pun sudah mempunyai blog kawan :)
hehe .

Catat Ulasan